bestelling

De bestelling

Hoe plaats ik een bestelling?

  • U kiest op de website het gewenste boeket bloemen en klikt erop.
  • Nu volgt de detailpagina van het boeket met allerlei extra informatie (bloemsoorten, bezorgkosten enzovoorts). U kunt hier ook de tekst toevoegen voor op het cadeaukaartje. Klik op de knop “bestellen” om verder te gaan.
  • Nu volgen een aantal stappen, wij vragen u om enkele gegevens over uzelf in te vullen en over het afleveradres. Zo kunnen we u benaderen als er nog vragen zijn én zijn we er zeker van dat we de bloemen goed kunnen afleveren.
  • Door akkoord te gaan met de voorwaarden (een vinkje plaatsen) en te klikken op “naar betalen” komt u in de betaalomgeving van onze partner Rabobank.
  • Afhankelijk van de door u gekozen betaalmethode vult u hier de gevraagde gegevens in.
  • Nadat u de betaling heeft volbracht komt u op een bedank pagina.
  • In uw mailbox ontvangt u nu een bevestiging met alle informatie nog eens op een rijtje.
  • Onze bloembinders gaan nu zorgen voor een prachtig bloemengeschenk.

Lukt het niet om te bestellen? Neem contact met ons op en wij helpen u graag snel en makkelijk verder.

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Ja, wanneer de betaling voldaan is krijgt u een bevestiging op uw scherm dat de bestelling geplaatst is. In uw mailbox ontvangt u direct van ons een definitieve bestelbevestiging, met alle informatie nog eens op een rijtje. Desondanks geen mail van ons ontvangen? Bekijk dan eerst even uw “ongewenste mailbox of spam mail”, sommige mailboxen zijn zó goed afgeschermd dat ze onze mail aan kunnen zien voor reclame (wat het uiteraard niet is).

Toch geen mail van ons ontvangen? Neem dan zeker even contact met ons op en wij zorgen ervoor dat het in orde komt.

Welke bijproducten kan ik toevoegen aan mijn bestelling?

In onze online bloemenwinkel kunt u bij een boeket bloemen een extra verrassing laten bezorgen. Zo maakt u uw cadeaubox helemaal compleet. Op de detailpagina van een product ziet u al een overzicht van de bijproducten en in de bestelstap daarna komen ze nog eens terug. Combineer op deze manier bijvoorbeeld: Bloemen en chocolade, bloemen en wijn, bloemen en een knuffel en vele andere opties om de verrassing helemaal compleet te maken!

Bekijk hier ons: Assortiment bloemen.

Tot hoe laat kan ik bloemen bestellen?

Onze online winkel is 24 uur per dag en 7 dagen in de week open.
Tot 18.00u bestellen = morgen geleverd.

Waarom kan ik na 18.00u geen bestelling meer plaatsen voor een levering op de volgende dag?

We hebben geen robot in dienst die de boeketten maakt. Ze staan ook niet al kant-en-klaar in de koelcel. Om fit te blijven, rust ons team in de avonduren uit. Zo’n mooi met de hand samengesteld product, dat u schenkt aan een belangrijk persoon, bestelt u toch niet op het allerlaatste moment, dat was u toch al lang van tevoren van plan…? Benieuwd hoe ons team eruit ziet? Leer ons hier kennen: Team Bloombox.

Kan ik ook zakelijk bloemen bestellen via Bloombox?

Uiteraard. We zijn niet alleen meesters in bloemengeschenken, maar ook meesters in relatiegeschenken. Ontdek de mogelijkheden voor zakelijk bloemen bestellen op: Bloombox zakelijk.

bezorging

De bezorging

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?

In dit geval doen we onze uiterste best om uw bloemengeschenk te bezorgen bij de buren.

We laten altijd een briefje in de brievenbus achter om de ontvanger te informeren waar de bloemen zijn afgegeven. Vaak zal de ontvanger het bloemengeschenk dus diezelfde dag nog in ontvangst kunnen nemen.

Zijn meerdere buren niet thuis of wil niemand anders het aannemen (komt gelukkig maar zeer zelden voor), dan proberen we het een dag later opnieuw.

Bezorgt Bloombox ook in ziekenhuizen, hotels, campings en vakantieparken?

Jazeker. Het is hierbij belangrijk dat u ons zoveel als mogelijk informatie geeft. Zoals: afdeling en kamernummer, (meisjes)naam enzovoorts.

Kan ik bloemen laten bezorgen bij een bedrijf?

Dat is zeker mogelijk. In één van de bestelstappen vult u de bedrijfsnaam in van het desbetreffende bedrijf. Wij weten dat bedrijven openingstijden hanteren en zullen hier met de levering rekening mee houden. U kunt bloemen sturen naar het bedrijf in het algemeen, een specifieke afdeling, team of medewerker. Of gaat u uw partner verrassen met bloemen op het werk? (dat is écht punten scoren).

Wat zijn de bezorgkosten bij Bloombox?

De bezorgkosten zijn 6.95 voor Nederland, 12,95 voor België en Luxemburg.

Hoe laat worden de bloemen bezorgd?

Tussen 09.00u en 19.00u.

Wie bezorgt het bloemengeschenk?

Onze vaste partner Packs Special Care. Zij zorgen voor een transport met speciale aandacht voor onze bloemen. Hierdoor zijn we er zeker van dat uw bloemengeschenk goed bij de ontvanger aankomt.

Kan ik vandaag bloemen laten bezorgen?

Vandaag kunt u geen bloemen meer laten bezorgen met Bloombox. Omdat wij onze bloemen vanuit één locatie door heel België, Nederland en Luxemburg leveren, hebben we één dagje levertijd nodig. U bent daardoor zeker van de kwaliteit en de uitstraling van het door u gekozen boeket, in de hele Benelux.

Bezorgt Bloombox bloemen buiten de Benelux?

Nee, buiten de Benelux kunnen we onze kwaliteit niet meer garanderen, en kwaliteit is voor ons het aller belangrijkste.

Kan ik een bezorgtijd kiezen?

Nee, dit kan bij ons (nog) niet. Wij leveren tussen 09.00u en 19.00u en zorgen bij levering op een bedrijfsadres voor een levering voor 17.00u.

Op welke dagen bezorgt Bloombox?

Wij bezorgen onze bloemen op alle dagen van de week, behalve op zondagen en sommige feestdagen.

Bezorgen jullie bloemen voor Moederdag?

Natuurlijk. Ook voor alle mama’s maken we de leukste Moederdag boeketten. Vaak hebben we speciale Moederdag boeketten en acties. Meestal komen ze 1 tot 2 weken van tevoren online in onze online bloemenwinkel.

Bekijk hier ons: Assortiment bloemen.

Bezorgen jullie bloemen voor Valentijn?

Natuurlijk. We zijn gespecialiseerd in het maken van de mooiste Valentijns boeketten en verrassingen. Vaak hebben we speciale Valentijns boeketten en acties. Meestal komen ze 1 tot 2 weken van tevoren online in onze online bloemenwinkel.

Bekijk hier ons: Assortiment bloemen.

Kan ik anoniem bloemen laten bezorgen door Bloombox?

Ja, wij kunnen uw bloemen anoniem afleveren. Het enige dat u hoeft te doen is géén afzender in te vullen op uw persoonlijke cadeaukaartje. Wel spannend overigens, heeft u misschien een oogje op iemand?

Bekijk hier ons: Assortiment bloemen.

Kan ik bloemen laten bezorgen op een zondag of feestdag?

Op zondagen bezorgen wij (nog) niet.
Is iemand op zondag jarig? Een verrassing op de zaterdag, een dag van tevoren, zal nog verrassender uitpakken…

Op sommige speciale feestdagen bezorgen wij bloemen. Op het moment dat u een bestelling plaatst kunt u bij het kiezen van de bezorgdatum bekijken of wij op de gewenste feestdag bloemen bezorgen.

betaling

Betaling & Privacy

Welke betaalmogelijkheden biedt Bloombox en is dit veilig?

  • U kunt bij ons betalen met IDeal, Bancontact, Credit Card, Belfius, KBC, Sofort en ING Homepay. Bedrijven kunnen bij Bloombox ook op factuurbasis bestellen. Ga daarvoor naar: Bloombox zakelijk. Met het systeem van onze partner Mollie garanderen wij u een veilige en betrouwbare betalingsomgeving.

Kan ik ook op rekening bestellen bij Bloombox?

Bedrijven kunnen bij Bloombox op factuurbasis bestellen. Voor particuliere klanten is dit helaas niet mogelijk.

Kan ik achteraf na levering betalen bij Bloombox?

Bedrijven kunnen bij Bloombox op factuurbasis bestellen. Voor particuliere klanten is dit helaas niet mogelijk.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?

Ja, uw gegevens worden te allen tijde vertrouwelijk behandeld en niet verstrekt aan derden. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.

Is de website van Bloombox veilig?

Ja, ons web development team zorgt te allen tijde voor een veilige en betrouwbare website.

bloemen-&-kwaliteit

Bloemen & Kwaliteit

Krijg ik de bloemen die ik zie op de foto?

De getoonde foto's op onze website geven altijd een zeer goede indicatie van hetgeen u mag verwachten van het door ons geleverde bloemengeschenk. Wij kopen iedere dag verse bloemen in op de bloemenveiling. Aan de hand van het aanbod op de veiling zijn sommige bloemen soms niet verkrijgbaar, we zullen in dit geval een vergelijkbaar bloemsoort inkopen en verwerken in uw cadeaugeschenk.

Bekijk hier ons: Assortiment bloemen.

Hoe groot is het boeket bloemen?

De getoonde productfoto laat het aantal bloemen zien dat u kunt verwachten. Als u voor een upgrade kiest, dan geven wij aan hoeveel groter het boeket in werkelijkheid is. Uw Bloombox bloemengeschenk bevat altijd een mooi gevuld boeket met verse bloemen.

Hoe zit het met de kwaliteit van jullie bloemen en met de versheid?

Allereerst willen we aangeven dat we de kwaliteit en versheid van onze bloemen zeer serieus nemen.
Allereerst omdat we echt van bloemen houden, als liefhebbers van bloemen zijn we alleen tevreden met de allerbeste kwaliteit.
Ten tweede omdat we vinden, dat wanneer u iemand oprecht wil verrassen met een cadeau, een cadeau dat wij met aandacht samenstellen, kwaliteit moet bevatten waar de ontvanger lang van kan genieten.
Ten slotte omdat we hiermee onze familiegeschiedenis eer aan doen, we houden dit kwaliteitsniveau namelijk al over drie generaties hoog en constant en daar zijn we trots op.

Kwaliteit
Er zit veel kwaliteitsverschil in bloemen. Het is te vergelijken met veel andere (vers)producten zoals bijvoorbeeld vlees. Wij kiezen alleen voor de hoogst verkrijgbare kwaliteit bloemen. Door onze jarenlange ervaring, weten we precies welke bloemenkwekers het kwaliteitsniveau hebben dat wij verwachten.

Versheid
Een bloemist kan op verschillende manieren zijn bloemen inkopen. Wij kiezen ervoor om onze bloemen rechtstreeks via de bloemenveiling in Aalsmeer te kopen of direct bij de kweker.
Door onze snelle en efficiënt ingerichte distributielijnen, worden de dagverse bloemen van vandaag nog op dezelfde dag verwerkt in het boeket dat u kiest.

Hoe zorgen jullie ervoor dat de bloemen hun kwaliteit behouden tijdens het transport?

Wij versturen onze bloemen op water. De bloemen zijn op een speciale manier verpakt zodat het water niet kan ontsnappen. Ze beschikken over genoeg water om altijd vers bij de ontvanger aan te komen.

Onze vaste partner, Packs Special Care, zorgt voor een perfect levering van de bloemen in de hele Benelux.

Is de website van Bloombox veilig?

Ja, ons web development team zorgt te allen tijde voor een veilige en betrouwbare website.

duurzaamheid

Duurzaamheid

Wat doet Bloombox aan duurzaamheid?

Voor ons als familiebedrijf is duurzaamheid belangrijk. In ons familiebedrijf worden normen en waarden van generatie op generatie overgedragen, al drie generaties lang. Duurzaam ondernemen, met een oog op onze eigen toekomst en voor die van volgende generaties is daarom voor ons van groot belang.

Bloemen
Waar mogelijk gebruiken we duurzaam/biologisch geteelde bloemen, onze inkopers checken bloemenkwekers op duurzaamheid en nemen dit mee in hun beslissing om wel/niet te kiezen voor een bepaalde bloemenkweker.

We voeren een assortiment van ongeveer 10 verse seizoensboeketten. U krijgt daardoor wat u ziet op de foto en wij kunnen altijd zorgen voor kraak verse seizoensbloemen. We hoeven door dit inkoop beleid zelden bloemen weg te gooien en beperken daarmee de verspilling enorm.

Verpakking
De Bloombox cadeauverpakking is gemaakt van karton van verantwoorde herkomst. De verpakking draagt daarom (met trots) het FSC-label en de bijbehorende code. Meer weten over het FSC keurmerk? Ga naar de website van: FSC Nederland.
Verder hebben we gebruik gemaakt van inkt-besparende lettertypes en gekozen voor een non-toxic inktsoort.

En verder?
We kiezen als bedrijf voor plug-in hybride voertuigen om onze bezorgingen mee uit te voeren.

We vangen regenwater op of pompen het op, uit een eeuwenoude waterput, om onze bloemen water te geven. Tevens gebruiken we het overschot aan water van onze koelsystemen, om onze bloemen water te geven.

We scheiden uitvoerig ons afval, maken gebruik van ledverlichting en andere energiebesparende middelen en toepassingen, gebruiken of hergebruiken materialen waar mogelijk en maken gebruik van zonne-energie.

Al onze partners worden getoetst op hun duurzaamheidsbeleid alvorens we gaan samenwerken.

Mijn vraag staat er niet bij, wat nu?

Dan zijn wij heel benieuwd, bel (of mail) ons even en wij helpen u graag verder!